8/12/2010

sonradan başlık

ağladığımdan değil gözün biyere dalınca sulanıyo ister istemez aslında endişeliyimde telefon bekliyorum ama gelmiyo meraklardayım konu ne acaba diye yeni okul dönemi konusundada korkularım yok değil yeni dersler yeni tipler yeni gruplar falan herkes bi değişmiş dönücek okula misal ben kırmızı saçlı büyük ihtimal boranında biraz sakalı artmış büyük değişiklik değil tabi toplamda bakınca ama kişiler içinde çok büyük bişi bu kafam kırmızı diye ilk sezonda herkes beni inceliyomuş hissine kapılma olanağım yüksek hatta %100 densiz arkadaşlarımın faceteki duvarıma kırmızı töşe tarzı döşeyişleri susyorum yine suscam arada eğleniyorum ama arada eve kapatıldım haketmedm bunu ya çekemiyorumda annem geldi pilav yap dedi gidiyorum pilav yapcam babamın sevgilisi gelcek yemeğe yakup amca :P

2 yorum:

  1. adam yazıyo ulan gözleriim yaşardı! çogzel,şu tiple belirmek istemezdim sayfanda ama gerekirse izleyiciler eklentisi kalkar sorun olmasın benim yüzümden.'yemiş' eylemi de yerini otur-,kalk- tarzı bi'şeye dönüştürsün lütfen, fındık fıstık atıştırasım geliyo boyuna.saygılar akar!

    YanıtlaSil
  2. olum 5dk aldı yemiş kelimesinin nerde geçtiğini idrak etmem başkada bişey demiorum

    YanıtlaSil