8/09/2010

artık kendi bulaşıklarımı yıkamanın zamanı geldide geçiyo. Kendi evimin pisliği istiyorum ya. Evimin altında market olsun elimde kupayla kahve içerek alışverişimi yapıyım, annem ayıptır demesin bana.Tencerelerim küçük olsun, tek oda olsun herşey yalnızlığı belirtsin istiyorum ya. Babamın dikiş makinesi yüzüznden hoparlörümün fişini çekmek zorunda kalmıyım istiyorum ya (buda patlamasın nolur). Eve gelince kapıyı açıcak biri olmasın gerekirse anahtarı unuttum diye kapıda kalırm, sorun olmaz giderim birine. Üşenirim kesin çilingirle uğraşmam. Haber vermem kimseye ben gdiyorum diye, ne güzel olurdu para hesabı yapıyım ya aç kalıyım nolur ...... Dikiş makinesini izledimde odama arı girdi sabah, hemde sevgilisi vardı olum gözüme gözüme girdi. Perdeyi silkeledim adam kaçtı kadını bırakıp.Hep öle zaten. Sora ona dokunmadım oturuoruz beraber, şimdi bi arı geldi onu aldı gitti. Muhtemelen bu platoniğiydi bilmiyorum arılar bile çatır çatır ya...

1 yorum:

  1. çok duygusallı olmuş he bak yanı başımdaki peçete kutumdan mendil çekip çekip okudum hep yazını (yok peçete kutusu felan tuvalet kağdı çekti) sene kaç bak yazmışsın yazıyı tabi ki de yeni okuom ve ilk yorumum buraya ben bişiler geveliom ama bi elleme Tuğçe dur ben bi sonuca bağlıycam işşalah :'')) Yannızlık ömür boyu sanırsam be Tuğçe valla bizden geçti artık sanırım böyle bi ama ev hayalin... hiç yokken içimde bi ev istiyom ben damı olsun :''(( oldum içli içli anlatmışsın ha ben bağlayamıom galiba gidiom tuğçe cağnı gönülden evceğzin, yavuklun efenim PARAN OLSUN TUĞÇE PARAN şasdmsaşldmşa

    YanıtlaSil