8/20/2010

bay demedi bana

artık başka konularda tedirginim olm kuzenim kanıma girdi hep şüpheci hep neden yapıo böyle resmen işe başladık sevincimi kursağımda bıraktınız arkadaşlar 2 saat sürdü sevincim herşeyimi o 2 saatte planladım ya bi telefonla bozuldu herşey kabinde giysi denemeye yetecek sürede hemde keman kursu girişimi başaryla sonuçlandı bu arada o konuda tereddütsüz mutluyum bakalım nolcak halim neyse en azından bu iş nedeniyle kendime güven gelir falan filan olum hevesliyim zülfikar hoca sorunca yazın naptınız diye anlatıcam hep istyorum sorun çıkmasın ama burcu eve çıksın artık! ona geldi baskıdan posterler hazırlıcam söz! yakalanmam umarım kızılayda kendilerine elimde resmiyle hadi bakalım

2 yorum:

  1. nasıl yarıldığımı mesenede belirrtim fekat diyorum ki yolumuz onun evinin semte düşsün de içeri bağarsın babaaa 5lira versene arkadaş *vuuuuv:R* colgate diş macunu fırçası satıyo yazık eve çıkcakmış desin. o eve atıcam çıkamıcak üstüne sürgüyü vurcam haberi yok. simsteyim ben bay. Benim aileye kedi aldırcam. balkona doldurcam

    YanıtlaSil
  2. açık veriosn bu blog ilerde geniş kitlelere açılabilr ama gerekirse bağlarız olum kaçabilir ama saklanamaz:D

    YanıtlaSil