8/22/2010

çilem işletme kazanmış yaa naberrr

dedim bugn evde sıkıldım aradım eski dersane arkadaşımı ki zamanında onlada üff bıkmıştık birbirimizden heryer heryerde aynı surat nese işte aradım dedim nerdesn dedi parktayım hangi park meçhul tam bibelirsiz kapadım teli çıktım yola yolda dank etti hangi park sorusu belirdi böle önümü kesti ilk aklıma gelen yere baktm boş ikincide boş halbuki "nabıyonuz gençler" die dalcaktım aralarına ama adam yokki sora baya bi gezindim boşça bi çocuk gördm direk isim verdim tanıyomusn diye onlar galaxye gtti dedi çüş dedim çıktım yola çok yıprandım olum tam gidiodm karşıdan çarlinin melekleri tarzı bi üçlü gelio gerekszce güldüm suratlarına ama okadar mesafeden bide aradaki ağaçtan olsa gerek beni idrak edemediler bn öyle güldüm ama öyle bi günümdü zaten şuan çok zor şartlar altında yazıorm bu yazıyı evde 2 kedi var 2 sahip hepsi birbirinden habersiz öle zaten hayvan sevgim tartışılır hiç gitmez ama duruyorum işte niye çünkü seda bana dediki puding yaptım donsun yeriz niye donmuyoki hala annem ekmek bekliyo evde yazık değilmi ona sahura ekmek lazım dedi bn bundan sahura yetiş anlamınımı çıkarmalıyım gecemi gtmeliyim eve çok laf yedimki şortum yüzünden çıkılmaz burda gece yazık günah bi sus diyenleri duyar gibiyim buraya ulaşan olursa tabi bay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder