8/08/2010

çok kalmıcak gibiyim

hani noldu saydık yıldızları ne değişti beklerim hep 20 sene bekledimde sonunda bişey olmaz biz batıl inançların bile dışında kalıyoruz boşunaydı o panikler eyvah yıldız yok diye bekledik hep bulutlar geçti yine saydık aday adayı bile yokki kendisi olsun artık son çare türbeye gidip mum yakmak yada dilek ağacı bulur çaput bağlarız elimiz değdi ya o ağaç yanar noktalamam yokmuş şuan farkettim ama sevmiyorumki neyse işte ben geldim zor oldu ama hep vazgeçtim bi adım atladım yine bunaldım kapattım öyle öyle geldim çok çekti benden buralar buda sırf bişey yazmış olmak içindi

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. bari sonuna nokta olsaydı lan :(
    * bi önceki yazım hatalı

    YanıtlaSil