8/16/2010

düşünüyorum hangisi

yine genzimde greengrass çalıyo eşlik ediyorum şimdi monitörün sağında ve solunda 3 su bardağı var bnde bayadır acaba en son hangsiyle içtim düşüncesindeyim karar versem gidip su alıcam şerbetli tatlı yedim yaktı genzimi greengrass hala çalıyo ama babam başıma gelio arada benim cd noldu diye hep unutuyorum japonca çalıyodu o geldiğinde bunlardanda koy dedi bu japonca dedim olsun koy dedi adam çeşit istiyo oda bıkmış aynı şeylerden o derece açılacak japoncaya kadar poşetle getrmiş cdleri gaz adam yeni teyp aldı ya voov edasında dolanıyo muhtemelen yine unuturum yine gelir artık gider başkasına yaptırır benden ona hayır yok ama bilmiyo başkasında japonca şarkıları bulamaz isteyemezde çekinir erkek babam hala hangi su bardağının taze olduğunu bulamadım en iysi yeni bardak almak buda 4 etti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder