8/09/2010

gün işte öle geçti sinemaya gittik falan ama aramızda 5 yaşında çocuk işte bi sevdim bugn onu nasıl olur! canavar diyodum hep ama canavardı bugunde ama sevimli geldi sebebi yok film kastı 3d sanarak grdik hatta ohh ucuzmuş dedik ama girince anladıkki değilmiş boşunaymış sevindiğimiz zaten film başlamadan önce tuaf bi animasyon girdi 15dk falan o gitti hep dedim sürekli yanlış salondayız diye ama değilmişiz çok konuşuorm ya burger yedim bugun ama midemi bozdum hep sora kustum öle cami inşaatı var burda onun yanına arkadaşlarla buluştum ama ondan önce şefkatliydim ikisinede BORAYA SARILDIM OLUM İLK KEZ!!!!! mısır atıldı hep içime doldu azönce döküldü tuvalette anlam veremedim bune oldum şimdi anlıorm ne olduğunu tam balık hafızayım ya bu sabah uyandım yürüyüş için 5.30da saat bile kurmuştum olum sora dedim niye kalktım mal mal baktım camdan sokağa oha hava serin dedim geri yattım amacım vardı onu unuttum ya ya ne konudan konuya saptım gereksiz gereksiz bitsin burda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder