8/10/2010

komik ya

kahvaltı sevmiyorum ya makarna yedim kalkınca güzel güzel odamda huzurlu şekilde bitince doğal olarak masanın kenarına itikledim tabağı orda duruyodu diğer su bardaklarımın yanında yalnızlık çekmiyodu genelde annem gelir kaldır şunu der ozaman götürürüm mutfağa ama gelmedi hiç üzüldüm kendim götürdüm baktım lavaboda tabak var aa dedim makinaya koyıyım noluyosa bana baktım makinaya temizmi diye içerden bi sıcaklık geldi yüzüme vurdu kokmuyoduda aa temiz lan dedim lavaboda bırakıp içine su koydum mutfaktan çıkıp salonn önünden geçtm annem beni gördü kalktı mutfağa gitti ya kadın peşimden kontrol ediyo deli oldum (hep böyle bu evde fazlalığım neden kabullenilmiyoki bu bırakın gidiyim salın beni) bağırdı arkamdan tuuçe buraya gelirmisn bide kibar olma ayakları yerim canım ya gittim makinaya dedi yanımda bekledi bn koyana kadar teftiş etti deli oldum istemiyorum ya gidicem bırakmıyoki fena gidicem ama

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder