8/12/2010

kafesinde dursan yaşanmazdı bunlar

kuzenime gittim ama ne diye kuzenime giderken bile bi ton yalan palavra bune ya hayatım yalan gizli kapaklı olum alışkanlık olmuş su içsem annem sorsa ne içiosun diye çay derim o derece ne alaka bilmiyorum tam bi güvenilmemeli bana ebeveynler için tabi kuzenime bile giderken arkadaşa gdiyorum diye çıktım zaten giderken bi sürü karşılaşma korkusu malum fazla komşum var gittim falan muhabbet kakara kikiri derken bunların hayvanları var pirinç ve nohut yemek ismi ya bakliyat hayvan bilseydi başına böyle şeyler gelcek istermiydi tartışılır neyse hayvanlardan pirinç zaten tam bi şizofren sürekli bişey arıyo açmıdır nedir anlamadm diğeri sürekli uyuyo ona daha teşhis koymadım bunları yemek masasına koyduk hep sıçtılar işediler ya korkunca sıçıyo masaya vurdum sıçtı cık diye hayvandaki sisteme bak çiftleşme denemeleri oldu hep izledik erkek olan çok iktidarsz kız zaten yernde durmuyo bütün bunlar yaşanırken hala aranıyo neyi arıyo kimse bilmiyo adam sonunda kızn bu haline dayanamadı kendini masadan attı falan ölseydide bitseydi film ama ölmedi öle işte çok susuyorum ya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder