8/30/2010

mutluyuz öyle

güzel güzel okuyoduk sırayla aslında hiçte güzel değildi artık birinin dili dönmemeye başlayında diğerine veriyodu öyle güzel güzeldi derken biri "gidiyorum ben kapıya çarpınca dururum" diyince sessiz gülme denen tehlikeli bi olay ortaya çıktı tam bi beyni sıkıştırıyo bu olay nefes zaten alamıyosun öyle burun deliklerin açılıp kapanıyo seri şekilde bide karşındakinn gözüne sabitliyosun bakışını çok kısaydı ama çok uzundu ya korktum oda korktu aynı sahne bikaç dk sra tekrar yaşandı ama gereksizdi o gülüşün bitmesi için yatağn başına yapıştırılmış yarabandını aradım ona bakınca gülüşüm kesiliyo neden bilmem ama bulamadm önünde bişey vardı engelliyodu titriyoduda yüzü belli değildi çok pis titriyodu sora grhg grhhhg sesleri çıkarmaya başladı yüzünü hala göremiyodum en sonunda tabak sesleri geldi çok alakasız ya yatakta tabak vardı onları kenara çektiğimde yarabandıyla aramdaki varlıktan "sakızı yutuyodum" diye bi cümle yükseldi çok zor konuştu o benm arkadaşımdı okuma sırası ondaydı kapıya düşen bendim böyle vakit geçiriyoruz genelde işte sora hiçbişey olmamış gbi okumaya devam ettik

1 yorum:

  1. Bela mısın? Şu an bütün film atmosferime sıçtın da :D:D:D: Yarıldım lan!

    YanıtlaSil