8/17/2010

neden bu halim bilmem

bazı şarkılar var ciddi dans edesim geliyo ama etmem sanki ayı oynuyo o bile daha zarif daha estetik kabullendim ben bunu bi arkadaşın omzuna asılıp sağa sola sallanmakla yetiniyorum gerektiğinde öyle elimden tutup kaldırmaya oynatmaya çalışmayın aradaşlar bu bi uyarıdır çocuk değiliz eşek kadarız yani sadece marketlerde oynarım boş reyonlarda bilin elimde bulgur varsa zaten bide müzik iyiyse beni tutmayın hele bide ayağımda terlik varsa uff marketi boşaltın arkadaşlar!

2 yorum:

  1. mümkünse siktirebilr misin? müzik iyiyseymiş lan! yörü git allahsen! kaç festival kaç konser geçti bi tane şarkıda zıpladın! benim danslarımı örnek al! özellikle bornozlu olanları.

    YanıtlaSil
  2. olm sora havlum düşücek vay başımıza gelenler olcaz

    YanıtlaSil