8/15/2010

o meme çıkar

üzülüyorum hep daha şimdiden özledim o evi nasıl özlenmezki hep gözüm kaldı özendim hep aynı şarkıyı dinledik olum ama eskimiyo parça ne hikmetse gereksiz gereksiz güldük hep yemek yemedik ama toktuk gerek yoktu yemeğe maddi şeylere maneviydi yetti bize lazım olan şey orasıydı öyle bi yer kendimize ait içinde okuldan bi parça bile vardı ya neden uyumakla vakit harcayalımki orda uyumadık hep konuştuk bilinmeyen kalmadı desem yeridir seviye kalmadı kapısı bozuk banyo zaten olmayan seviyemize son darbe oldu o saçını toplarken bn hiç umursamadan girdim işimi gördm kimse sesini çıkarmadı bu normaldi artık bizm için ama içimde uktedir evle ilgili yaşananları EMİN le paylaşamadık düzleştirici onun sandık gay arkadaş bulduk güruha katarız dedik mektup yazdık sana EMİN!  ama düzleştirici senin değilmiş biz halbuki seni kafamızda o düzleştirici sayesinde şekillendirmiştik son dakikada parçalandı yüzün zaten o kazakları saçı düz biri giyemezdi mantık hatasıydı ama önemsemedik saçın uzun sandık EMİN biliyorum beycafede hep karşılaştık belki mimledik seni belki arkamızda oturdun dinleyip güldün bize belki sırtın değdi birimizn sırtına seni buluruz emin ama çaktırmayız sana bıraktıklarımızla hatırla bizi seni ve evini özlicez hep arada gelir bakarız balkonuna kapının çalar kaçarız endişelenme yabancı değiliz bizi unutma EMİN biz unutmayız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder