8/11/2010

ne diyebilirmki

şuan çok tuafım yakın arkadaşlarımdan biri photoshopu kendi emellerine alet ediyo ortaya çıkan ürünler beni benden aldı zaten ona lafım yok o insanın haberi olsaydı bunlardan ki iyiki yok! insan içine çıkabilmiydin ha söyle? neden yapıosun olum bi kere yaptık güzedi eğlendik devamı neden geliyo neden içimde bu olay sabaha kadar sürcekmiş gbi bi korku var neden böyle şeyler aramıza girdi iskeledeyken herşey güzeldi dozundaydı neden boku çıktı ama tamam benmde zamanında buna benzer eylemlerim oldu ama böle bişeyi hiç yapmadım gerek yoktu zaten gerçekleri vardı bende ama olmasaydıda yapmazdım arkadaşım şuan altta bana yazyosun belkide yeni bi ürün bilemiyorum elim gitmiyo neyse bu hevesinin geçmesi dileğiyle

2 yorum:

  1. gerçekleri olsa bende yapmam lan :D olcak ki gerçekleri :F

    YanıtlaSil
  2. yok olum bu tavrınla böle kendi kendine oynarsın ancak :D diyene bak gerçi

    YanıtlaSil