8/23/2010

tek hayır oydu o soruda halbuki

bugn işin ilk gnüydü işte şuan farkediormki ciddi yorulmuşum ama güzeldi ya burak ın parasıyla foto çekilemedm ama olsun o kitleyle havuza pikniğe gidilmezmiş ama onu tam anlamıyla kavradım bunun sonraki sahnesi bile yok olamaz bana kmse kapı açmıyodu üzülüyorum şirinliğimin max seviyesi bile dayanılmazsa hala bok yemişlik içeriyosa ben napabilrim halbuki sesim aveadaki kadın gbiydi iyi akşamlar derken şefkatliydim kendini diğerlerinden öne çıkaran bikaç amca vardı mesela birine "dişini fırçalıyomusn" dedim (ama dişi yok) "hee hee" dedi "diş fırçanızı ne sıklıkla değiştiriyosunuz" dedim (ensemde burcunn sesi doktorlar 3 ay tavsiye edio diye belirdi ) "yoook değişme yok bende" dedi ok diyesim geldi ama devam ettm son sorum orjinali bizim gbi ama bn özellikle benim gbide ısrarcıyım tekilim arkadaşlar neyse son soruda benim gbi hem çalışıp hem okuyan öğrencileri desteklermisinz derken ürünü çıkarmam gerekiyodu (evet diceğinden emindim) ama "yoo sade okuyun" dedi amca ürünü çıkardm elini kaldırdı "yok" anlamında o an fırat budacı gbi biyerlerden atlayasım geldi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder