9/12/2010

beni en çok sen güldürüyosun

Hiç normal bi yaşam yok bu evde. Annemler geldi gtcek yerim yok. Sanki kiradaymışta almanyadan oğlu gelmiş bana çık diyo gibiyim. Halbuki dün gece ne güzeldi ya genelde korkutucuydu tuaftı aslında o fal yüzünden hep yoksa iiydik önce. Gencin camı hala açık burcu, ama bugn annemler cam önünde faaliyet gösterdi. Ondan çok ilgilenemedim ama yarın telafi ederm. Evet 3 gündür beynimi yien uykuma mani olan sorunn cevabı: Annem diş fırçamı götrmüş üzülüyorum. Yanlışlıkla almış. Bi an hepimiz aynı fırçayı kullanıyoruz sanıp çok korkmuştum. Bi makarna için 3 tencerenin kullanıldığı bi evdi, yaşam alanıydı burası ki azönce 18000 tabak yıkayan reklamdaki kadın gbiydim ama geçti. Fundanın sahte adresi çok bağımlılık yaptı banada. Bi süre koptum gerçek yaşamdan anlatamadım ama derdimi bıraktım. Bi pike altına çok insan girdi bu evde, o çocukta hep gördü bizi yazık lan mavi kırmızı kafalar sağa sola gidiolar bi şişeden diğerine falan. Bi ara yer değiştrdik alışamadık geri döndük. Ayçacık bizi 3e kadar kendine şebek etti motivasyon semineri verdik hep. En çok burcuyu sevdi. Bugnde evden burcu beklio die çıkardım habern yok.Sordu hep burcu nerde diye o gitti dedim bişi demedi.O değilde ah bu şarkıların gözü kör olsn hakkaten ya!!!!!! Durduk yere gülen en malak insanlardan biriyiz biz ki bizi bile 2 saniyede boka soktu ya. Noluo olum?? Unutuyorum ama hep. Ayırma değil birleştirme yanlısıydım bugun hep. Üzülme ama tarafsız olmam gerek böyle şeylerde. Korkumda yok o bunu okur görür diye bu kadar uzun yazıyı okumaz o. Bu arada azönce salam bittii. Çiftli ibret aldım bay.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder