9/07/2010

cinnet

kırmızıya son 1 gün annemlerin gtmesineyse 2 yeni diyet kapıda hatta içeri aldm bile nezaman gdicek bilmem elbet sıkılır kalkar tatlı dille otur dedik gitti bakalım zorla güzellik oluyomu kafa herzamankinden daha karışık istemedğim ama  yaptığm çok şey var ozaten ayrı yada isteypte soradan soğutulduğum tedirginim ya yine her açıdan evin hiçbi ayrıntısına bakasım gelmio kendi odamn bile heryer boğuyo yine dünde çok üstüme gelindi her açıdan burda herkese tek tek sövmek istyrm ama elbet birilerine ulaşıcak bu hiç gtmez bi anlık yada bikaç anlık sinirlerle takılıyorum şimdi müzik dinliyoruz çoğalıp odamdan taşmasınlar diye özenle seçiyorum parçaları çok tehlikeliyim çnkü şuan yanımda telefonum ve msj hakkım elimin altında msn çok çok tehlikeliyim herkese herşeyi söleyebilirm annemler gitse ya artık 27 yıl oldu ama hala uzatıyolar uzun bi süre kmseyi görmek istemiyorum yine geldi sinirlerim çoğaldı dağınık odamda sığamıyoruz hap kadar zaten ama özelliklede onu görmek istemiyorum beklentim arttıkça hayal kırıklığım artıyo bnm olsa ya ama olmazki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder