9/24/2010

dolu sanıyoruz ama feci boş

makarnaya bulaşmış yoğurt sesi gbisi varmı ya 24 saat içinde 2.makarnam bu hp kalori neyse baya baya gelişmeler oldu sanmayın aslında sadece baya baya gelişmelerin planları yapıldı okadar onun dışında düz ilerliyoruz okul açılmamakta diretiyo konsere bi hafta kaldı bakalım nolucak extra evhamlıyım etrafın huzurunu bozuorm hatta bileti satmak artık daha mantıklı gelmeye başladı neyse 2gndür burcudayım zaten güzel oluo ya tam bi ailesiyle kalmamalı bu çocuk ama takmıosunuz 4 aydır beklenen gnde geldi bu arada fazlasıyla dün çok feci şeyler oldu ya voov derecede
ilk kez borayı dans ederken gördüm!!!!!!!(parmakla gösterdim )
ilk kez böle toplandık
ilk kez ozanı bütün park caddesi tanıdı:)
ilk kez özgül ailesnn tamamının olduğu bi mekanda gerilmedim
ilk kez gerçek anlamda kimseyi kıskanmadım!!!!!!!!(elini sıkarken bile)
ilk kez biraya 10 lira verdim!!!!
ilk kez elime kendi hevesimden makine alıp herkes bıkana kadar foto çektim
ilk kez hiçbir fotoda bokyemiş değildim!!!!!(bu ztn herkesi şaşırttı)
daha varda gitmez 


ben onu izledim elimde kamerayla farkında değil sanmıştım öyle yürüyo sanmıştım hep izledim sora durdu bi an bnde bastım tuşa meğer herşeyden haberi varmış ortaya bu çıktı
YA KONSERE GTSEKTE İÇİMİZE SİNSE YA!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder