6/28/2011

cehennem silahı halam sacını uzatmıs ama bunalmıs yine kestircekmis


artık son demlerim sıkıntımdan yokluktan kumandayı havada çevirme eylemlerim beni yeterince sakatlamışken boşluğuma denk geldi ve kendimi battal gazi izlerken buldum kanalı değiştiricem derken şu sözler beni alıkoydu bizanslı bir rahibe battal gazi için "allahın hikmeti hayırdır inşallah" dedi orda devam etmeye karar verdim gelişme bölümünde battal gazi yine bireysel olarak bizansa savaş açıp saraya daldı ve yetkili kişiye ben senin kancık kelleni ödlek bedeninden ayırmaya geldim dedi olaylar kızıştı en son adamı öldürdüğünde farkettim adamın pelerini pembeymiş neden? ayrıca olm nası bacak kasların var cüneyt adamların üstünden üstünden sıçradın atladın falan ayrıca saçının ahenkle dans edişi bence yağ oranının 0 olmasından kaynaklı bide filmde cüneytin adı cafer hangisi daha iyi bilemedim ha bide 2 saniye askerlerle dövşürken bakıştığı prensesle hemen kıro dörtlüklerle(kısmen deli yürek kurtlar vadisi replikleriyle) işi ilerletti cafer türk erkeklrinin hızı sonra yine bu bizans askerlerine bireysel savaş açtıda orda bi türkle karşılaştıda baya bi geyik döndürdüler haa tavla muhabbeti el ense falan hemen ustalar yeğenler sora zaten 2 gün boyunca dövüşüpte ikisidide baba karakter olduğu için berabere kaldılar falan orda bi kandil mesajı geldi bütün film kaçtı onu okucam diye ya sonu gelmiyo ya valla hiç okumadım öle şeyleri sonu gelmiyo diye bu sefer zorladım kndimi ama yok gitmedi

1 yorum:

  1. Hеy there would уou minԁ lettіng mе know which web host you're utilizing? I'vе lοаded your
    blog in 3 different browѕеrs and I must sау thіs blog lоads
    a lot quicker thеn moѕt. Cаn
    you suggeѕt a gooԁ inteгnеt hosting provider at a
    faіr price? Kudоs, I appreciate it!


    Feel freе to visit my ωeblоg; seopressor version5

    YanıtlaSil