6/19/2011

ishal


kendi rekorum hani dalga geçiyodum ben ya şakaydı yaaaa gecede bronzlaşıyorum ben diye ama şakaydı lan gücünüzemi gitti hücrelerim yapmayın lan yanmıcam demiştim hadi ozaman güneş vardı saklandım ama yandım hadi rüzgarla yandm tamamda yahu şu havada nasıl yanabildim bi açıklansın lan burdan japonlara sesleniyorum yağmurda nasıl yanabildim ben nasıl çıktı o aptal askınn izi adeta sırtımda YUSUF un Y si var haketmedim ya hiç hemde bambam gücüne gitmesin benim derdim senin adaşların

2 yorum:

  1. ahahaa neydi bu şahsın adı yaa, aklıma dönen geyikler geldi :))

    YanıtlaSil
  2. beşir! resmen hastalığı ishal! son günleri sıvı kaybı yüzünden :D

    YanıtlaSil