7/14/2011

çok terledik gençlerr

sonunda evim odam ve bilgisayarım üçlüsünün en derinindeyim şu son bi ay içinde nerde yattım nerde kalktım belirsiz ne yedim ne içtim belirsiz en son bi baktım bugn etrafa topuklu ayakkabım bile olmuş arada bi ara samsuna gidildiğini hatırlıyorum memleketin en şiveli karakterleriyle bi minibüsle orda zatn sığabildiğim heryerde uyudum uykularımı kaçıran kuzenimin kafasındaki yün yumağı oldu lan hep dalga geçrdik kabarık at kuyruyu kabarık topuzlarla içine tuvalet kağıdı koyuyolar diye ama bukadarını kaldıramadım ogünden sonra kazak giymedim(öncedende gymiyodum aslında ama giyceğim varsada yok yani) canlı canlı izledim onun kafaya konuluşunu oraya oturtuluşunu bekledim şekil verdikten sonra çıkarırlar diye ama kaldı orda sıra bana glince tehlikenin farkına vardım ve içeriğini net olarak bildğim azımdan sadece "düz fön" çıktı sorası zaten düz düğün horon moron işte ordan dedik ankaraya gideriz ama kandırılmışım meğer kırıkkaleye götürüldüm kafası yünlü kuzenim evlenicekte ona "ev düzmüşler " lan ben yanlışmı biliyorum yoksa milletmi yanlış kullanıyo neden dizmek değil düzmek bunu tartışmıcam 2 gün üst üste topuklu ayakkabıyı zaten bünyem kaldırmamıştı bide üstüne 2 gün ev temizleyince hoş oldu tabi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder