7/22/2011

deniz anası ne işe yarar

küçükken muhtemelen kandırıldım ama hala aslı varmı diye araştırmışlığım yok 3 senedir kuvvetli bir denizanası fobisi yetiştirdim büyüttüm öyle bişeyki normalde gösteremedim yüzücü performansımı ortaya çıkarıyo 3 buçukla ama nasıl sapık bi canlıısn ne işe yaradğında belirsiz işte küçükken jöleye koyduklarını jölenin denizanasından yapıldığını söylemişlerdi ehe bugnde yine genel yüzüşlerimizden birinde kıyı kirlendiği için açılalım dedik açıldık sonra biz ilerledikçe denizanalarının boyutları büyüdü işte aramızdaki en tecrübeliye etrafımızı temizleterek varlığımızı sürdürmeye devam ediyoduk derkennnnnnn aramızdaki tecrübelininde korkacağı bi durum oluştu ki bizde o bile korktuysa kim bilir nedir zihniyetiyle vurduk kulaça ben zaten o gbi durumlarda kıyıya koşarken elime çarpmasınlar diye elimi kullanmadan yüzerm ki ona rağmen allahım nasıl bi korku o korkuyla yakında suda yürürsem şaşırmam ha bide o kaçma anında aramzdakilerden bi tipin ayağına kramp girmiş kaçarken neslihanı biri alsın diye bağırdığımı hatırıyorum o zavallıda o tipiyle kimse ona bulaşmadı herlde kurtaran falan gelmedi diye olayın gerçekliğini arttırmak için gerçekten kramp girdi diye bağırmaya başladı en son kıyıya çıkınca tecrübeli kişi yavv yaprakmış bnde bişey sandım dedi sonra o gerilime dayanamayıp eve döndük

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder