7/17/2011

ey gidi gençlik

yaşlanınca annemler babamlar teyzemler amcamlar gibi tutarsızlaşmamak sorada bunun peşinden gelen bunamamak için( oy nası bi cümle bu ) hergün sudoku çözmeye karar verdim ya bana biyerden bişi okutmayın ya valla biyerden bişi görmiyim duymıyım bi kitapta okudum beyin alıştırmaları yaparsak bunamazmışız bide bikaç gndr sürekli denediğim bi olay gözüm kapalı tek ayak üstnde nekadar uzun durabilrsen beynin okadar iyi durumdaymış orta yaş üstüysen 15 saniye gayet iyi bi süreymiş falan ben 32 falan yapabiliyorum gözüm açıkken dakikalar sürebiliyo ama kapalıyken dengem bozuk anlamadım neyse sudoku falan derken benim migrenim iyice arttı günde 10 taneden fazlayı tavsiye etmyorum o yüzden gençler hakkaten ya yaşlanıpta komşunun çocuklarına bela olmak istemyorum ki şuan ben kndi babannemden 1900lü yılları lazca dinlemeyi alışkanlık haline getrdim alışmış kudurmuştan beterdir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder