7/14/2011

hala eve gitmeye çalışıyorum

ankaraya ayak bastım market servisi kadar bi otobüsle herneyse dediler ikeaya gidelim dedik gidelim gittik ehe ogün zaten sıcaktanmıdır nedir ebeveynlerde bi algılama sorunu aldı başını gitti kimsenin önünü alamadık saatlerce aynı şeyi anlattım lan sadece her arabada 5 kişi vardı 2 arabaydık gelin bizim arabadaydı bizden alakasız biride damatların arabadaydı alakasız kişiyle gelini değiştirelim dedim ya tek anlatmaya çalıştığım buydu bütün gün konuşturdunuz beni şu sesimle hayret bişi ikea iyydi ama hevesim kursağımda kaldı daha doğrsuu bn öyle bıraktım o kadroyla bi halt olmaz diye sora zaten bi fethedilcek elbet (bu kelimeyide ilk kullanışım okadar tarih dersine rağmen)dedim ebeveynlere siz gidin yemek katına çıkın oturun yemek yiyin biz kndimiz gezelim dedim büyük kalabalığı gönderdim 5 dk sora telefonlarımız zorlanmaya başladı bizede yemek almışlar nezaman geliyomuşuz ehe gittik bana düz ve net köfte patates gayet yerinde bi tercih olmuş ancak et yemiyo diye kuzene balık almanın mantığı nedir! lan bi adım geri durun düşünün ya balığın sebze olduğunu sanan karadenizli akrabalarım :) bol buldunuz bunayın onuda ben yedim zaten artık suşi falan alır götürürüm çiğdi çnkü somon yedim açlığımla köfte kesmeyince (diyet çıkışı) ha bu arada hala gelini diğer arabaya yollama olayınıda anlatmaya çalışıyorum tabiki :) en son arabaların yanına geldik bi ses ee şimdi napıyoruz dedi orda artık yahu 10 kişiyiz diye cümleye başladığım an babam olacak adam haaa e biz 10 kişiyiz ya dedi keşke birileri o ifademi görebilseydi bu hayatta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder