8/15/2011

aydın şuna dolap yaptır allasen

sonunda yatak aldım eski yatağımdan pek şikayetçi değildim taki pencereye yuvarlanana kadar annem koruyucu verdi yatağa geçir diye okadar muhafazakarki yatağa karşı yatma bile diyebilir diye korkuyorum ha bide eski yatağımla ilgili baya olay oldu daha yeni yatak eve gelmeden bu eskisini kaldırdı saklıcak yer bulmaya çalışıyo e dedim at gitsin rezil olmuş yok ben onu parçalar yastık yaparım( eski yatağım yün yatak) e sen bilirsin dedim yarım saat içerde debelendi sora beni çağırdı şu dolabın üstndekileri indirde bunu oraya koyıyım dedi indirdim yatağı oraya koydum şu kısacık boyumla sra bunları nereye koycaksn burdan indirttnde dedim ben onlara yer bulurum dedi canım annem bulamadı ama :) yatağı geri indirdim indirdiklerimi geri yerleştirdim aradan bi yarım saat daha geçti başka bi yer bulduğu gerekçesiyle bana geldi yine bikaç indirme yerleştrme işleminden geçtik olmadı beğenmedi  3-4 saat  falan beni pis işlerine alet ettikten sonra yatak şuanda koridorda duruyo bugün babama aydın dolap yaptırmamız lazım diyince mecbur kapımı kapattım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder