8/09/2011

düzeltiyorum düfek

3 gndür havada bi barut kokusu bi bişeyler bi bişeyle ya allam ya hayret bişi en son yeni gazımdan bahsediyim prefabrik evler :D 13 milyara buldm bitane 45 metrekare gayet gzl bnce mutluluk simgesi yahu şu evin önndeki boş araziye dikesim var bitane yine eve çıkmak için tabikisi verandası falan var yaşlannca verandada oturur ukulelemsi ama kndi yaptığım tuhaf şeyi çalarım azımda samanla sallanan sandalyemle yaklaşanı tüfekle tehdit ederim falan ehe tabi bu dönemden önce "burcucum evet" le kurduğum hayalleri gerçekleştirmem lazım en az 1500liralık maaşlı ehehe adam başı lada nivalı gzl evimiz falan neyse oraya girersem şimdi işin içinden çıkılmaz bırak

2 yorum:

  1. OLUM o replik üstüme sinmese güzel olurdu. komşu olyüm preyüm fabriyüm düfekle dans edyüm.

    YanıtlaSil