8/20/2011

holivuda dönüyüm galiba ya

ay tam düzenimi kurmuştum ya tatili verimli şekilde yarım kalan animelerimi bitirmeye adamıştım ki yalan yine yarım kalıcak yeni animelere başladım :D neyse bu zaten elimde olan bişey değil gerçekten hoşuma gidicek bağımlılık yapıcak anime bulmak bazen zor oluyo özellikle bütün nitelikli olanları zaten izlemişken geriye pek düzgün bişey kalmıyo tabiki milletin zevkine bişey demiyorum bana ilgi çekici gelmiyo mesela sırf bu neymiş acaba millet bukadar beğenmiş diye başladığım bi anime vrdı bakmadım kaç bölümdü diye 51 bölümmüş lan hiç bakmamışım şuanki hedefim kısa ve öz animelerdi AMA NEDEN SİTEYİ KAPATIYOSUNUZ ARKADAŞIM!!!!! yine bikaç densiz tarafından sinirlendirilip siteyi kapamışlar :( ortada kaldık lan yine çaresiz acıklı olmayan kore dizisi yada holivuda dönücem bilemedim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder