8/15/2011

şurda hevesimdi tayt giymek

sevgili anne acaba sapık mısın? akşam geldin bana sordun yıkanıcak bişey varmı diye yok dedim ısrarla gözünü iliştirdiğin sandalyedekileri sordun onlar yıkanmıcakmı dedin yok dedim onları giycem dedim hayır anlamıyomu acaba sora gitti bu bende herşeyden habersiz gittim yattım yarın taytımı giyerim giderim diye nedenmi tayt giyiyorum çünkü bütün şortlarımı yırttım evet sabah kalktım güzelce yaşamımı sürdürdüm herşeyden habersiz hayır ne ara yürüttün o taytı ordan ne ara ben ki odamdan sadece tuvalet için çıkarım ne ara yani pes giyinip gidicem derken altım çıplak kaldı taytım nerde anne diye bağırdım bi sessizlik oldu havada barut kokusu odamdan hırsımı alamadım içeri gittim anne taytım nerde dedim aa o makinada galiba dedi niye attın dedim ben atmadım dedi  emin olmak için tekrar damı aradım sonra makinadan çıktı :) gidiceğim yere 1 saat geç gitmek zorunda kaldım ehe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder