9/28/2011

40 kilosun taşınabiliyosunn ama ölüp duruyüünüzz

allahııım diye bağırarak ağlıcam lannnn neden heryerden vuruyosunuz bu çocuklara??? hayır yaranmı var sayın yönetmen senarist her kimsen!!!! hem annesi terketmiş yetim yazık hem çocukluk aşkı söz vermiş dönmemiş büyümüş onu hala unutamamaış hem hasta 3 gün ömrü kalmış hem yetimanesi elinden gidiyü yazık değilmii!!!!! bide kim çıkardı lan bu sırtta taşıma işini ayrıca duşta elini duvara koyma işini bide bide yatak döşek hasta tiplerin alnına hafiif dokunuşlarla ıslak bez basmak ve sabahlara kadar sana ben baktım muamelesi ne lan bu??sırtta taşıma konusunu geçiyorum çok büyük bi fedakarlık bu senin için bürcüüü ama diğerlerini bi zahmet bak çeneyi tutup yüzü çevirmeyi yaptık baş parmakla gözyaşı silmeyi yaptıkmı ya? neyse yapmadıysak onuda bi zahmet bi ara halledelim bide çok tatminsiz öldünüz hep olmadı ben olsam inanmam cesede bela olurum biraz kan kullanalım gençler ketçap falan haa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder