9/25/2011

aslında benimde cesedim var ama ayşegülün çantasında kaldı yaa

bi süredir vay başımıza gelenler yine bi anlık gazla kalktık izmire gittik :) kimse bize laf atmıcak olum orası ztn çok güzel kılzrla çok açık dekoltelerle turistlerle dolu dedik düşünemedik nereye saklandınız kızlar diye bağırdık kimse çıkmadı birsürü düzgün müzikli bar olur sanıyoduk  elde sıfır vardı olayın en ilgnç taraı mavi dondurmaydı yapmıyünüz ankarada ayrıca okadar turistin arasında hala 6 kişi 3 kelime ingilizce konuşabiliyosa ne mutlu size maddelersek;

konak, bar konusunda başarılı
karşıyaka, sokaklar konusunda başarılı
çeşme, deniz konusunda başarılı
alaçatı, sokaklar evler konusunda gayet başarılı :)
kuşadası, üsküdar çaycısının ekmekleri konusunda başarılı


genel olarak bakarsak kndi kendinize eğlenemeyecek bi arkadaş ortamı olsaymış gitmezmiş ama deniz çok iyydi ya havuz gbi bide çeşmeyi son anda kurtaran bence tekne turuymuş bide o buzlaş denen şeyi satmıyünüz burda

en son otelin havuzunun suyunu yutmaktanda ishal olmuşum bide tobüs klimasından grip olmuşum ama tabiki ben bunları geri dönmemeliydim olarak algıladım bunlar bi işaret dedim


her neyse verdiğimiz rahatsızlık için özür dileriz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder