10/02/2011

annneeeeeee aşşaaa domatess atsanaaaa

allahıııım diye bağırarak ağlıcam lan şimdi yarın okul açılıyo başımıza gelecekler tam bi belirsiz ders 9da ama okula her ihtimale karşı 8de gidesim var bilmiyorum ne yapsam sınıfta nerde oturcağımı bile hesaplamaya çalışıyorum bide yeni snıf lan başımıza ne gelicek ayyyy derste hiç gtmyo biliyomusun canım haftayı o dersle açmak :) sabah kalkamamanın gerilimiyle hiç uyumam galiba fıstık ezmeli sandivç lazım böyle durumlarda çocuklar okula hep götürür ya ben domates peynir yapıcam :)

2 yorum:

  1. bence direk çat kapının girişindeki yere oturalım lan herkes yaşıcağını yaşasın sonra bulaşmasın.

    YanıtlaSil
  2. off bi an sınıfın kapısının oraya oturalım olarak algıladım mahfoldum yok lan orası 3 ve üstlerinin yeri biz henüz haketmedik

    YanıtlaSil