10/03/2011

burcucum

bugün okadar gerildiğimiz olay gerçekleşti yazı dersine girdk yine tabi elimi kolumu nereye koysam bilemedim ayrıca çok şanslı bi insanım en uzak durmak istediğim birey gelip masama oturup 3 saat ders anlattı zaten elimin kolumun yeri yok bide üstüne bakcak yer bulamadım zaten burcuya dönüp bakamam hayatta hep yüzümüzü sakladık birbirimizden aralıksız belki yarım saat hiç dönmedik birbirimize ama yapcak bişey yok ömür boyu mezun olamama riski var burda sonra bizim kahkahaları kim bastırıcak ben dahi kendimi tutamazken burcuyu yerden kim toplıcaktı oyüzden en sağlıklısı hiç birbirimize bakmamaktı ama hayat adil değil sadece tek sorun bu olsa keşke NEDEN İÇERİYE GİREN ERKEKLERE GÜZELİM HAYATIM DİYOSUN ALLAHAŞKINA!!!! ben orda zaten azımı ellerimin arasında büzmekten ne haldeyim sen kaşınıyosun sonra komik olan neyse söyleyin bizde gülelim gbi lise öğretmenliği taslama bana sen güldürüyosun bizi hayret bişi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder