10/03/2011

döverim ha

hayvan öyle saç yapılıyomu!!!!

Dersin asıl gülücü gerici kısmını atlattık sanarken bir 20 dklık yine ne yapsak bilemedik molasından sonra sınıfa girdiğimde masamda bi defter buldum gerildim kimin bu vallaha döverim dedim oturdum kenara itip sonra ders başladı defterin sahibi yoktu gelip almaya korktuğunu düşündük sahibi olarak kndini deşifre etmez dedik ama bi anda içeri hışımla giren bi tip yandan kolunu uzattı defteri aldı bi sandalye çekip yanıma oturdu yan gözümle karar veremediğim bi yapısı vardı arkadaşın arada beni huzursuz etmedi değil hocanın gösterdiği kitapları görebilmek için adeta sandalyemi paylaştı canım benim sonra bi an çat diye bakıyım bitsin bu acı dedim allahım ne yapmışlar sana ama seni seven bi ailen bi tanecik arkadaşın yokmu çokmu yalnızsın ne taktınki kafana bi süre bunu düşündük zaten taç takmış galiba dedik çok gerdi bizi sonra farkettikti gelin topuzu gibi bişey AMA HAYVAN NE YAPIYOSUN !!!! ya valla yetkililere sesleniyorum tüm birimler allah aşkına !!!!! erkeklere liseden mezun olunca 2 sene versinler eskiden 1 yeter diyodum bu saç uzatma hevesleri için ama yetmezmiş bunu anladık 2 yıl verin şunlarada ilk bi yıl uzatıp 2. yıl durumun yanlış olduğunu anlasınlar bi rehabilite olsunlar öyle gelsinler şimdilik bukadar

1 yorum:

  1. çekirdek yuttum hep kabuguyla mal mısın olum tekrar yaşatıyon! aynı cümlelerle bende yaşatıcam bilyün :)

    YanıtlaSil