11/24/2011

ders çalışıyorum anne

ciddi oturup ders çalışıyorum haaa ama kndime faydasını en az bulduğum bi ders yani hayatta hiç ama hiçbiyerde işe yaramıcak trigonometriden daha işe yaramaz :) estetik ve sanat felsefesi ve gözümde artık felsefede düştü ztn yüksekte değildi ama hepten yani bide neden biride şunu savunmuş ama kabul edilmemiş bilmem nede şunu öne sürmüş ama karşı çıkılmış diye yazılar var lan madem kabul edilmemiş resmiyet kazanmamış neden burda muhabbeti geçiyo bide başlıkta sanatın tanımı ama metinde neden güzelliğin tanımından bahsediliyo sanat kelimesi bile geçmiyo neden bide o sınavda sonunda soru işareti olmayan soru çıkacaksa ben yokum arkadaş ! tartışınız derse tartışma çıkar ! soru örneklerinde ben güzele güzel demem faydalı olmadıkça dizesini estetik açıdan değerlendirinize ben şimdi ne diyim ne yazıyım ne beklentisi var benden bu dünyanın bu soru karşısında ayrıca siz neyin kafasını yaşıyosunuzda güzel çirkin diye birbirinize girdiniz olm size ne tabloyu isteyen alır istemeyen almaz isteyen istediğini çiziyomu yine çiziyo siz boşuna yıprandınız canım galiba

adamın sincapları vardı lan cebinde

1 yorum: