12/26/2011

baba

küçükken büyünce ne olcaksn sorularına hep baba dedim babam süper kahraman değildi ama ben onun hem terzi hem motorcu hem balıkçı hem öğretmen olduğunu düşünüyodum öğretmenlerin baban ne iş yapar sorularınada değişik cevaplarım oluyodu o yüzedn bikere ADAM TERZİ bundan daha süper bişi varmı ( halbuki düz sınıf öğretmeniydi lan adam ) nyse bu adam genelde alışverişe beraber gtsek pantolon falan almaya pantolonu giyer sonra fiyat sorar sonrada bi gülüş atar ki o gülüşü hiç ifade edemem burda  ben terziyim der sonra pantolonun hatalarını tezgahtara anlatmaya başlar aynı adam nezaman bizi denize bırakırmısın baba dedğimde yolda giderken hep birazdan fırtına geliyo der havaya bakarız içinde bitek ton farkı bile olmayan mavi her denize gidişte bu yaşanır hiç aksamaz bide bugünlerde sürekli -50 derece havaların gelişine hazırlık yapıyo hergnde sbaha karşı dışarıyı kontrol ediyo etrafta 1 metre kar beklentisiyle babam tam bi baba görüntüsüne sahip saçını yandan ayıran bıyıklı uzun sayıf ama göbeğide  eksik etmeyen bi bünyeye sahip her sabahta sporunu yapar o naylon eşofmanlarıyla bknz şekil A,

şekil A
birde çekingenliğimi ondan aldığıma eminim ayrıca tepkisizliğimi falan bide tabiki hep bi düzen arayışında nede olsa ebeveyn uyku düzeni yemek düzeni böyle şeylerden bahseder durur acıktın mı sorusuna saate bakarak cevap verir suskun bi tiptir ama konuşası da vardır bize geldiniz diyelim babamla salonda oturuyosunuz annem ben falan mutfaktayız diyelim babam önce hayatta bi hedefin olmalı diye konuşmaya girer sende nasıl oluyo bu iş bilmiyorm ama onu dnlerken bulursun kndini bi bakmışsn konu apartman tesisatına gelmiş anlatıcak çok şeyi var yani bide bu yıllarda farkettim babamın aslında aksanı varmış çok dikkat etmedikçe farketmiyorum hala ama aslında o balığa baluk bıçağa biçak diyomuş adam laz bi arada annemi anlatırım

2 yorum:

  1. ALLAH BELANI VERSİN OKUYAMADIM RESMEN NOKTALAMA EKSİKLİĞİNDEN. İSRAF KARI SENİ.

    YanıtlaSil