12/29/2011

noktalama

yarın sınavım var kıza diyorum bana cumadan önce notları ver, bana diyo ki yılbaşında veririm ! bidakka annem çullama köfte tarifi istedi. Her neyse zaten hala piyango biletide alabilmiş değilim, bi gazla yarın kızılaya inersem kendime hiç şaşırmam (kızılaya inmek 1 saat). Yarn sınavım var işte neyseki bana notları attı ama nasıl ? Yok böyle bi konu anlatımı 

ciddi ciddi bunlar bzm konuşmalarımız değil. Bana bunları muhtemel photoshopta yazıp facebooktan yolladı.

3 yorum:

  1. KIZ SENİN ANANDIR! üşenmedim açtım kitaplarımı notlarımı yemedim yedirdim içmedim içirdim!!!!!11!1!! Hiraganyı baştan hatırladım senin için! Şu aldığım karşılığa bak.

    YanıtlaSil
  2. ENEEE NOKTALAMA YAPMIŞIN LAN AYŞTERU LA

    YanıtlaSil
  3. başlık lan allahını ayşteru lann

    YanıtlaSil