1/06/2012

bana hırsız diyolar desinler değişemem pijamanda bende değil tamam mı!!!

Bugünlerde çok hamur işi insanım haa. Bunuda incelmeliyiz konusunu yazdıktan sonra yazmam iyi oldu. 3 gündür kekle besleniyodum ,bugün dedik pizza olsun pizza yedik. Kahvaltıda zaten yoğurtlu pilav ki bu başlı başına bi mükemmel yemek benim için. Kuru fasulyeye bile yoğurt koydum ama güzel oldu ha yoğurt iyidir. Neyse pizza yaparken zeytinin anlamı çok değişti gözümde.Bildğin ciğer artık benim için zeytin. Dışındaki zar olmayınca bildğin hayvan ciğeri o. Çok içli dışlı oldumdan biraz keserken ayıklarken falan. Zaten elim gitmiyodu zeytine artık hiç muhatap olmam kendisiyle.Neyse şimdi balıkçı terzi öğretmen ve motorcu babamın tepkisi merak konusu akşam yemeğinde pizza ve yine kek. Bu sene pişen kekler hayatımın kek oranın büyük kısmıdır haa. Nolduysa artık bi heves kek sever bi aile olduk.Nasıl bi ucu bi ucuna bağlanmayan bi yazı bu lan.Valla kndim okuyupta anlamadım ondan noktalama koydum yoksa hiç gitmez.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder