1/05/2012

bişi değil saç yağlanıyo hep temas olunca

bigün kel kalıcam hep aynı tarafa yatmaktan nasıl oluyoki bu iş akşam nasıl yattıysa sabah öyle uyanan bi bünye oldum çokmu yorgunumda dönmeye üşeniyorum acaba küçükken kaç kere ranzadan düşerdm nerde o günler hani hazıroldayım haa zaten yapcak bişi yok şu hayatta gereksiz heycanlarla yaşıyoruz işte ama resmen fındık kabuğunu doldurmaz gece işte dünyadaki acaip yerlerden acayip yaratıklara acayip olaylara ne bilim tsunamilere kadar geldik sonra zaten yüksek yerlere çıkmaya karar verdik şimdide uyandım ve karşımda estetik öncesi sonrası edvırdı buldm baya baktım çözemedim neyin değiştiğine aynı meymeretsiz surat acaba bu gtti bni vampir yap abi dedide bukadarmı oluyosun diye şeyler çıktı önüme meğer burnunu daraltmış oda yeni ünlü hastalığı haa ama bürcüda var yani parayı bulunca listesinde onuda daraltcaz gerçi her açıdan daralmak lazım bu devirde lan belkide oyzden sağa sola dönme eğilimim yok haa bi kilo veriyim

2 yorum:

  1. tok gelde yine burger yeme bari. vala yüksek yere çıkamıcaz lan oksijen yetmez bize orda.

    YanıtlaSil
  2. yinede bi kolasını içeriz bence

    YanıtlaSil