1/14/2012

faaliyette ne araba paspası

Okul kapandı ortalıktayım resmen. Uyku düzenimi oturtmak istedim ama sonra bırak ya niye oturtcakmışımki evdeyiz işte dedim. Şu dönemler ev kendimin olsa yalnız olsam pisliğimden bulamazsınız, tatil bitiminde kusmuğunda ölmüş olarak bulursunuz falan ama işte evi çekip çeviren kadın var evde.Neyse boş durmayalım diye çeşitli aktiviteler planlandı ama yine hiçbirşey kesinlik kazanmış değil."Tamam hallederiz ben ayarlıcam onu" bi adam var o ayarlıcak gidilcek yeri ama resmen "sınav yarınsa hallederiz" vakası gözmde okadar güveniyorum.Onun dışında bi heves dönem ödevi falan aldık,izlediğim ama afişi olmamış dediğim filmlerin afişlerini yapıcam yeniden. Burda montaj konuşucak arkadaş o konuda gerginim biraz ama "sınav yarınsa hallederiz " yani.Bide kendimi aile saadetine adadım. Mualla yine sbh beni uyandırdı o 5 yaşındaki bebe haliyle kalk elma dağa gidiyoruz dedi isyankarlık yapmadım olur dedim kalktım. Çok fedakarım(hoşt fedakarım ayrı yazılıomuş altını çziiyü la) öyle böyle değil.Babam 12de hazır olun demiş ama hala buralardayım işte neyse gidip termosa kahve koyacooom(aslında hiç böle bi insan değilim.Hiç kış insanı değilim ben.O karlı dağ başında yine içerim buz gbi kolamı.Heves işte termosada elimi ilk kez sürcem meh)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder