1/07/2012

tokyo magnitude 8.0


hiç beklemediğim bi sondu lan ağlatıcağı belliydi o çocuktan ama bu kadarda yapılmaz böyle olmamalıydı bütün hayallerim yıkıldı ama ümit verdiniz insanın içini rahatlattınız dedik artık bu saatten sonra bişi olmaz ama olan olmuş meğerse şimdi komedi bişeylere ihtiyacım var deprem olayı da korkularıma eklendi bu şekilde he bide anime girişine yazı koymuşlar işte olaylar tamamen hayal ürünüdür tokyoda bi deprem olması durumuna göre herşey uyarlanmıştır falan yazıyo insan burda ağzını hayra aç demek istiyo

2 yorum:

  1. HEP TEKRAR YAŞADIM ŞİMDİ O ÇOCUTU GÖRÜNCE :( bi de benim bilgisayar bozuktu son 2 bölümü izleyememiştim barışın bi masaüstüsü vardı ya bi kere tıklayınca 5 dk bekleten onda izledim düşün. Olum çok kötüydü lan :'(

    YanıtlaSil
  2. olm nasıl yıkıldım lan ztn an an sana ms atıım anlamışsndır tipimi :D

    YanıtlaSil