1/15/2012

valla yaşamak bu aslında ama pislikten ölmesek bari

Okul kapandı diye işte boşluktan banyo bile yapma gereği duymuyoruz.Bürcü ben banyoya grcem dedi, olm niye giriyün banyoya ne gerek var dedim, hee doğru ya dedi bıraktı.Bide bunun telefonda resmli msjlaşma hevesi yüznden ne telefon alıcağım konusunda çıkmazlardayım. Tutturdu işletim sistemi olan bişi al bişi yollıcam desteklemicek açmıcak diye. Bende kapaklı telefon istyüm nabacoook (lan hep senin yüzünden bu kelimenin arkasından babo lafının gelmesi gerek gbi hissediyorum pislik çirkin atais seni) Yine bu kızın beni zorladığı animeleri izlemeyi bi kenara atıp uzun zamandır gözüme çarpan Hellsing Ultimate e başladm. Konu aynı, hatta çoğu sahne normal Hellsing serisiyle aynı ama daha ayrıntılı işler dönüyo. İzlediğin bi filmin sonradan kitabını okumak gibi.Filmde olmayan çoğu şeyi orda bulmak gibi bişi şuan benim için.Herneyse Alucardında çok karizma bi adam olduğunu o zamanlar farkedememişim lan toyluğuma veriyorum.Adam çok gzel lan.Neyse bide bugünlerde biçok animede yan karakter olarak bi kızıl saçlı adamın olduğunu farkettm mesela;
D.gray man, lavi
Bleach, abarai
Deadman wonderland, senji
Kuroshitsuji, grell
Naruto, gaara
Ayashi no ceres, toya
Gosick, brian
Occult academy, jk
Utao prince-sama, otoya
Ouran high school, ritsu
Yamato nadeshiko, ranmaru
Shugo chara, kukai
ve şuan aklıma gelmeyen niceleri muhtemelen

2 yorum:

  1. Senin bu listeleme huyunu ne yabacok babo?
    Ayrıca ourandaki ritsu ne bok yiyodu lan hatırlayamadım şu an hiç :'(

    YanıtlaSil
  2. haruhiyi erkek sanıpta yinede aşık olan sevimli tarz peşinde olan mafya

    YanıtlaSil