2/16/2012

ben o 2 saat arada napcam bilmiyorum hayat çok zor

Yarın için heyecan dorukta. Kendimize animelerdeki gbi gdip bento yemelik darlandığında kafa dinlemelik gizli mekan çatı katı gibi biyer arıyoduk. Soğuk ve açlık yüzünden çok dolaşamayıp tek sınıflık bi binanın alt katını buldk. Tam kndi halimizde yemeğimizi yemiş toparlanırken (çubuklar bende) çubukları poşete koymaya yeltenirken tanıdık ama türkçe olmayan tepkiler tonlamalar duymaya başladık. Dikkat kesildik ve 2 tane çekik gözlü varlığın konuşa konuşa merdivenleri inip yanımızdan geçmesini seyrettik. Özellikle çubuları yerleştirmede geciktim. Elimde evirip çevirdim (biz sizi biliyoruz havalarındayız) sonra peşlerine takıldık ki biz böyle insanlarız gerekirse takip ederiz. Sonra yollarımız ayrıldı tabi mecbur herkes evine. İşte yarında yine aynı yerde yemek yenceği için şuanda mısırlı pilav falan yapıyorum. Normal şartlarda dünya üşengeci insanım kalkıp tuvalete gitmem ama konu yemek oldumu bikere yataktan kalkıp markete gdip malzeme alıp pizza bile yapmışlığım var. Ben çok böyle bi insanım. Ama iş okula gtmeye gelir ben o yataktan kalkmam(ne kalkcam hayret bişi). Aynı ilgnçlikte jjin ankaraya gelişinde listede olmamamıza rağmen o yataktan kalkıp oraya gidebilmemizdi. Sanırım önceliklerimi gözden geçirmem gerek.

2 yorum:

  1. BENCE BU BLOGU SİL OPDAJDPAOSIJDAPSDOJASDPOASJDPAOSJD

    YanıtlaSil
  2. hjkdhjkdhsdhk yok olm neyiz ne değiliz bilinsin :DD:D

    YanıtlaSil