2/21/2012

boya.

Şöhret kapısını yıldız tilbeyle açmaya çalışan arkadaşlarım var, burda huzurla yoğurtlu nohutumu yemeye çalışırken bana bebek gibi ağlayan papağan yok efendim anne diyen horoz tarzı videolar yolluyolar canım benim. Onun dışında babam ne zaman kndini çamaşır makinesinin motoruna kaptırcak diye de bekliyorum. Bide zamanında alıp da şuan ortaya çıkarmaya bile utandığım bi cüzanım var ki kaykaycı tipime hiç gitmiyo oyüzden artık kendimi tutamadım markerla bi daldım ona. Ama daha tuaf bişi oldu sanki. Neyse zaten burda okul açılalı 2 hafta olmuş ben 2 kere okula gtmişim bana çok yükleniyosunuz. Şurda 22 yaşına gelcem :''''') hala yatma saatime karışılan bi evdeyim.Harçlıklarımı günü gününe istemek zorunda olan bi tipim. Valla bana çok yükleniyosunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder