2/05/2012

bunca zaman sema dedik ama jae joong kusura bakma

Şimdiden pasaportmuş vizeymiş hallolsun istyorum.Böyle her an anne ben koreye gidiyorum olabilirim bütçeye kalmış bişi bu.Sen o aylardır dalga geçtiğim tiksindiğim adam ayağımza gel. E napalım çekiktir elimizin tersiyle itmek olmaz dedik, güvenliklere görevlilere takılırız, zaten içeri giremicez dışarda görevli çekiklerle muhabbet kurarz dedik. Bu görevli sevgimizde bikç gündür süren dün sona eren japon film festivalindeki bi görevliye takılmamızdandır.Ama sonuç fiyasko.Neyse dönelim konumuza, hep gece boyu dalga geçtik lan dalga geçmekten uyuyamadık. Sünger fırlatalım sahneye tarzı anarşik planlarımız bile oldu. Sonra gttik millet kendini yıpratırken, insanlar eşyalarını kaybederken geride bırakırken, biz kenarda kahve sigara içen görevliler havasındaydık. Hiç içeri girme eğilimimiz hiç yoktu. Bi ara içeri aldılar ama asıl salona sokmuyolardı. Bi amca bize içerden şurdan dolanın girin işaretleri yaptı, biz ztn girmicez işaretleri yaptık. Öyle umursamazdık bu konuya karşı. Kenarda ısınmaya çalışıp video çekiyoduk. Yine çekik bi görevliyi gözümüze kestrmiştik onla uğraşıyoduk. Ne bilelim böyle olacağını !!!!! Bi baktık en önde sahnenin tam üstünde kalan balkondayız .Atlasam direk üstündeydim oğlum. Ama dedim ilk gelişin rezillik çıkarmıyım .AMA BÜTÜN SÖZLERİMİ GERİ ALIYORUM YA GERÇEKTEN zaten konser falan olayına gircekmiş, şimdiden para biriktirmeye başladık resmen şadapenteykmaymani arkadaşım !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder