2/10/2012

çok sorumluluk sahibiyim ha herşeyi yarım bırakırım öyle böyle değil

Ayyy hiç okul açılsın istemyorum ya.Anime programında çok geri kaldım.Yarım kalanları bu tatilde bitrcem demiştm ama bu sopa işi saolsun çoğu bölüm yalan oldu.Hele azönce facete bi kız ben bleachin 355 bölümünü bi haftada btrdm dedi toptan yıkıldım. Lan hayatınız yokmu arkadaşım???? uyumuyomusunuz yemek yemiyomusunuz?? Ben bikere günde 52 bölüm izleyip 3 gün felç kaldım nerdeyse. Benim mi sandalyem konforsuz yani ha? Burda kaç aydır çabalıyorum ancak 190a gelebildim. Diğer şeylerden fırsatmı kaldı. Keşke bi haftamı tek bi animeye ayırabilsem. Şuan yarım kalan 24 anime var hepsinn bitmesi gerek çok büyk yük üzerime ama çoğunnda bölümleri bozuk. Çok ortada kalmış bi insanım.Daha bürcünn verdiği izlencek listesi diziler duruyo.LAN DAHA 49 DAYS E BAŞLICAM!!!!!!! OKULUN AÇILMASI İÇİN HİÇ HAZIR DEĞİLİM !!!!utanmadan bide dönem ödevi aldım lan üniversitede hemde!!! onuda yapmadımki öyle duruyo kağıtta notlar halinde :) Daha yarım kalan keman kursum var ama adı kemal olan birinden ders almak istemyorum bide zaten kurs parası vermekte istemyorum

3 yorum:

  1. 1 hafta demiş seni yemiş. Matematiksel hesabını yaptım mümkünsüz. 355 değilde 300 bölüm falan izlemiş olması gerekiyo. Ya da mutfakta yemeğini yaparken, sıçarken açık bırakıp gitmesi gerekiyo. Kesin midesiz kız o.

    Bir gün 1040 dk, senin izlediğin 52bölümü de 20dk olarak hesaplarsak tam 1040a denk geliyo. İsabetli sıkmışın kanka. Aferim.

    Sen 49daysi okul yokken izleyeceğdin. Bay

    YanıtlaSil
  2. bikere herşeyi geçip şunu belirtmek isterm bign 1440dk olm sıkmadım biliyüm

    YanıtlaSil
  3. AMAN İŞTE 4 YAZAMAMIŞ ELİM, ondan isabetli sıkmışın diyorum

    YanıtlaSil