2/15/2012

harem son durum

10 kişi seçmek zormuş lan. 20 olsa 30 olsa iyiydi ama 10 kişiyle kısıtlanmak zormuş.



1.So Ji Sub: Herşeye rağmen yine senin olman daha yerinde sanırım sonuçta
burda uzun bi hukukumuz var.
İlk göz ağrımsın.Köpekle dövülecek adamsın.Makarna yerkende güzel ağlıyosun.
Sürekli acı çekmesi gereken yaralanması gereken insanlardan birisin.Mümkünse dudak kaş elmacık kemiği kesilmeli.



2.Kwon Sang Woo:Sen sadece ölmeli ölümcül hastalığa yakalanmalı aşkına
kavuşamamalı falan gbi işlerle uğraşmalısın o şekilde burda takılabilrsin.
Mümkünse yaygara çıkararak  ağlayabilrsin.







3.T.O.P:Sen dün gece hayatıma girdin.Resmen bu zamana kadar nerdeymişsn.Yeni seks adamım sensin.Ayrıca çok güzel giyiüniyosun!!!! O mutfak örtüsü desenli ceketlerinle harikasın olmm!!!!Ayrıca kaşın gözün kaşın gözün kaşın gözün yanii çok güzel bi adamsın.Sen bzim sevgimizii sadistlikten mazoşistliğe çevirdin sen böyle bi insansın!Beyaz saçında tam bi harika!!!



4.Natsume Takashi:Sende en çok varolmasını istediğim karaktersin olm.
Senden bi isteğim yok sadece gel burda dibimde yaşamını sürdür ben seni izlerim.Saçın gözün ten rengin çok uyumlu benim için çokta acıtasyon bi karaktersin gözümde.Gel burda yalnızlığını yaşa




5.Mr.Darcy:Pride and Prejudice filminden tavrına edasına hasta olduğum
bi adamdır.Burdaki amacı sadece saf temassız romantizmdir.









6.Matsuyama Kenichi: Sen tam bi Ryuzakiyi mükemmel oynayan adamsın ama ben yinede DMC halini tercih ederim gitarınla gel ama o tipinle ukulele çalsan daha uygun aslında. Güzel çocuksun açıkçası ama konumuz o değil










7.Yoo Chun: Bu da çok fazla taktığım bi karakter değildi başlarda tanıdıkça
sevdim ama değişik yüz yapısı falan var güzel adam yani eğlenceli falanda tip ha gelsinler buraya sahne önü alıcaz .Ama saçı falan çok gzl ya böyle bağlıyken





8.Rupert Grint: Kesinlikle o filmde başrol hakeden insan sendin dostum.
Merak etme ben senin arkandayım.Sivil hali pek tercih edilmez aslında ama
torpillisin kaç yıllık hukukumuzdan.








9.JJ(sema):Senden okadar tiksiniyodumki hani kelimelerle anlatamam
ama sonra geldin buraya bi gördükki resmen dünya gözüylegördüğümüz
en güzel şey olduğunu anladık çok pişmanım sana süngerli dediğim için falan






10.Lee Hong Ki: Haremde maskot falan olursun muz falan yersin kek yersin dudak büzersin falan.Sevimli tip diyince aklıma başkası gelmiyo açıkçası.










Bürcü sen ti o pi yi koyamadn ama merak etme tek günler senin çit günler benim yapılır.Hiç dzgn kullanamadm 10 hakkı lan bence ben tatmin değilim aslında şuan neyse

7 yorum:

  1. Yeminle bireyselliğimiz yok. Şurda tek onaylamadığım insanı biliyosun zaten :D
    En büyük korkumdu JJ girmezse diye ama çok rahatım şu an. O herifin hakkını veremeyiz Tüyçe :''''')'
    Ti'de gördüğün gibi ben de 1 nömradan giriş yaptı panpito. Öyle böyle de mükemmel değil değisin hani.

    YanıtlaSil
  2. işte bn sırf eskilerin hatrına yine 1e sojiyi verdm panpa biliyüm natsume derdin ama elimde değil 10 sezon yapsanız izlicem o çcuğu bi arada baştan izlemeye kalktım ama bozuktu hep pc aldığımda ilk indirilcek şey bunn animesi 2.sde hellsing olacak nekadar koreye gtsemde ordan bi koşu akihabaradan natsume figürü almadan edemicem yani

    YanıtlaSil
  3. Natsume'yi bu kadar çok bana anlat diye yapmamıştım ben bu yorumu :')

    YanıtlaSil
  4. BU ARADA YOOCHUN SEVGİN BENİ NE AKDAR DUYGULANDIRIYÖR BİLİYÖRSÜN. GİDEREK BU ÇOCUK GÜZEL HA DEMEN ELLAHIM :'''''')'

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D:D: hee biliyüm az geçirmedin bana adam güzel dedikçe

      Sil
  5. Ehuehe 10 hakkı düzgün kullanamamışsın gerçekten ama fena bi harem de olmamış. Maskotun çok tatlı bu arada :)

    YanıtlaSil
  6. içerde olan adamlar değil sorunum işte sıralama yüzünden tatminsizim :D

    YanıtlaSil