2/26/2012

nasıl yaptın o saçı öyle ya

Geçenlerde nette dolaşırken güzel güzel renklerde saç boyaları bulduk ama çok üstüne düşmedik. Önce ha iyiymiş aklımızda bulunsun dedik geçtik. Derken ilham galerisi diye bişey bulduk. Bu boyaların denendiği saçların fotoğrafları.2 gün sonra boyaları sipariş ettik.Beklemek çok zordu sonunda boyalar gelince gittik kuaföre saçımızı açtırdık. Çünkü ben beyaz, bürcü turkuaz boyamayı planlıyoduk. Boyalarda zaten organikmiş kafanda boyayla yatsanda saçın zarar görmüyo. Bizde arka arkaya 3 boyama yaptık benim tam beyazı tutturmak için bi kutu boyayı bitirdik falan. Kaç saat durdu saçımızda boya bilmiyoruz. Sonuçta benim tam beyaz olmayan bi çok kısmım kaldı. Bürcünunda turkuazı yeşilimsi bişiler oldu ama sonuçta sevdik ortaya çıkanları. Sonradan düşündükte bi senedir falan düz kahve saçla geziyomuşuz. Çok acayip geldi nasıl durmuşuz öyle diye.Ama yine saçın tamamını boyamak yemedi. Oyzden benm önlerimi bürcünnda ensesini boyamış olduk. Ama kendime en fazla 5 6 ay veriyorum. Tamamen beyaza geçme konusunda daha fazla bekleyemezmişim gibi. Tabi nerde nasıl olur bu işler tam beyaz için saçım nekadar zarar görür bilemiyorum.

6 yorum:

  1. kahkülünde var değil mi oha hafta sonu kurtuluş bimin önünde gördüğüm kızlar sizmişsiniz ayrıca burcunun gözlüklerine hasta oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle kahverengili leoparımsı desenli bi gözlükmüydü çok hatırlamıyorum ne takıyodu :D nese uzaktan nasıl duruyoruz:D

      Sil
  2. burcu mother fucker gibi duruyordu sende anime karekteri gibi kurtuluşa yolunuz düşerse yine size ramen yapmak boynumun borcu olsun.

    YanıtlaSil
  3. madenoğlu caddesindeyim beklerim.

    YanıtlaSil
  4. cadde olarak bilemicem :D nese yolumuz düştüğü zaman tarif edersin bimden çık sola dön gibisinden :D

    YanıtlaSil