2/16/2012

varsa bildiğiniz bi el atın gençler

Anime arayışına gircem ama biliyorumki hiç istediğimi bulamıcam.Zaten istediğim türkdeki çoğu şeyi izledm biliyorum.Başka varsada eminim türkçesini bulamam.Valla insanı japonca öğrenmek zorunda bırakıyosunuz.Ama dert değil zaten o benim için bir zevk.Neyse dönelim olaya.Böyle mümkünse sabit 2 kişilik aşklı yani harem asla değilll. Bu sıralar en sinir olduğum olay olmaya başladı harem işleri. Hele bide erkek karakterin çocukluk arkadaşı vardır, eskiden beri bunu sever emek verir ilişkisine, ama sora gökten kız düşer çocuk gider ona aşık olur. Hadiii. Valla çok haksızlık. Hiç sevemedm bu işleri herkes hakkı neyse alsın yani. Zaten bitane animede/dizide benim istediğime varmadı o ana karakter. Halbuki hep hakeden oydu.Neyse istediğim tek kızlık tek erkeklik bi aşk hikayesi. Ama mıçmıçta olmasınlar. Böle çocuk sevipte çaktırmasn falan inadına suyuna gitmesin kızın gibisinden.Evet romantizm gerekiyomuş artık bi zahmet o kadar fantastik animeden sonra.

11 yorum:

  1. Ayashi no ceres var benim aklıma gelen... benm blogdan bi bak istersen izlemedysen

    http://eva00rei.blogspot.com/2011/12/ayashi-no-ceres.html

    YanıtlaSil
  2. ben ona söyledim çoktan. ama izlicek yer bulamadı :')

    YanıtlaSil
  3. hömmm. indirmek yerine online izleme meselesinde çok cahilim. Eureka seven var bi de romantik sayılır ama çokta vıcık diil.. belki o vardır sitelerde

    YanıtlaSil
  4. ayashi no cerese ztaen başladım 16da bekliyorum bürcü saolsun bütün gelişmeleri dialogları bana anlattı sorasında olan çokta debelenmedim bulmak için oyzden ama zaten bikaç baktığım yerdede bozuktu eureka seven tamam buna bakarım

    YanıtlaSil
  5. Ne seversin bilemedim ama şu yazıyı okuyunca atlayıp cevaplama gereksinimi duydum evet ehm.
    Death Note'umsu bir şey istersen Code Geass'ı izle izlemediysen tabi.
    Kanlı vahşetli bişey istersen de yeni serilerden Another'ı öneriyorum 3. bölümden sonrason durak filmlerine bağlıyor ksadj
    Romantikli bişey istersen bilmiyom. slşakd

    YanıtlaSil
  6. Olması ama öyle şimdi -_- heveslenmiştim bişeyler öneriyorum falan diye :'(

    YanıtlaSil
  7. Olması değil o olmaDı. *-*

    YanıtlaSil
  8. şansına küs :D ama yine ilgnç bişiler varsa önerebiliceğin öner:D gerçi nette gezen baya bi animeyi izledim oyzden ortada kaldım :D

    YanıtlaSil