2/14/2012

yakında çöp ev olur odam

Kendimi bloga bağmlı hale getirmeye çalışıyorum. Ya insanlar hergn eve gelip ilk iş blog yazıyolar ben hep üşendim. Biriktirip bikaç olayı tek yazıda verdim. Ama bunu düzeltmeye çalışıyorum artık. Hayat bana çok zor şuan okul başladı hala bilgisayarımı telefonumu değiştiremedim. Hergeçen gün özendiğim insan sayısı artıyo (çekikler falan). Bi 40 kilo olsaydık iyiydi diyoruz ama hadi bakalım. Uyku düzenim yine aldı gitti düzensiz açıdan. Elime bi işten para geçicekti işim beğenilmedi para alamadım. Öyle bi ruh hali ki bu bi sonraki banyomu ne zaman yapıcağımı düşünüp üşeniyorum. Daha kulak deldircez bari ense delen küpelerden olmasa. Halada keman için biyer bulmuş değilim.:):):):):):)

3 yorum:

  1. enee ne şirin bloğun var lan yeni görüyom :)

    YanıtlaSil
  2. lan sadece şuraya duygularımı belirten sözleri bi araya getirim yorum yapmak istemiştim.ROBOT OLMADIĞINIZI KANITLAYIN gibi bişeyle karşılaşılıyomu ya!:(

    YanıtlaSil
  3. adamına göre muamele sıltan işine geliyosa :D

    YanıtlaSil