2/28/2012

YOK MU YA ????

Ülkeyi terkedicem ha düzgün telefon bulamama işi yüzünden. İstemiyorum lan düz siyah gri telefon İSTEMİYORUMMMMMM!!!!! Burda kaç aydır aranıyorum ama  elde var sıfır.Bi LG nin buldm bitane GD580 pembesi mavisi falan var ama nerde satıldığı da belirsiz. Müşteri hizmetlerine sordum Teknosa, Vatan Bilg. falan buralara bakın dedi ama Teknosaya gttiğimde bana eleman diyor ki pişmişçe gülerek "Teknosa LG satmaz." sonra bi ara Sony Ericsson un Japonya sitesine girdim o kadar rengarenkti ki kusabilrdim.Gaza gelip googleda kanjiyle telefon arattım.İSTİYÜÜÜÜÜÜÜÜM HEPSİNİ OLDUM.

Böyle şeyleriniz var ben nasıl gelmiyim oraya haaaaa insanı bi telefon için getrtceksiniz oraya zaten sonrada ne döncem yaa.
Sonuçta böyle bişeyle karşılaşanınız varsa haber verin nolur :''''''(((

6 yorum:

  1. Ben de ayni dertten muzdarip bir sekilde bloguma yazmistim buna benzer bir yazi :) Samsung Nori F ve Zumreed zhp 013 kulaklik yok oglu yok. Gerci telefona ihtiyacim oldugundan degil ama istiyorum iste soyle beyaz mavi pembe birsey. Bir tek Asyalilar mi biliyor eglenmeyi ben anlamadim.

    YanıtlaSil
  2. benm ihtiyacımda var ve inatla da düzgn bişi bulmadan almıcam bunun için bela olmayı planlıyorum teknosaya falan onun sitesinde görmüştüm çünkü bilmiyorum sonum mutlu mu olucak

    YanıtlaSil
  3. Allah gönlüne göre versin ne diyim :)

    YanıtlaSil
  4. bahsettiğin telefon trde yok malesef lg var diyorsada bulsun yollasın bence bulacağın az sayıda renkli telefonu samsung dan tedarik edebilirsin ama oda çok ortalık malı oldu gönül istiyorki bir docomomuz olsun lakin nirdee.. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hee yaa bitane düzgn bişi yok arkadaş hayatmı lan bu bütük telefonlar siyah metalik gri falan docomomuz olsunki nasıl ama ancak rüyalarda buluşuruz yani

      Sil
  5. kazma burdaki telefonlarınn hepsi kazmaaaa. laptopta pembeyi bulabiliorum ama telefonda bulamadım lanet. hele nikon bi pembe foto makinesi cıkarmış. T_____________T isterim isterimmm

    YanıtlaSil