3/30/2012

eşek kadar herifin dramı

Şu çocuk sevimiyo lan oda sıcaklığında su içmeyi arkadaşım! Neden benle inatlaşıyosunuz? Sona ersin bu soğuk savaş barut kokusu. Ben dolaba su koyamıcak mıyım şu yaşıma geldikten sonra?? Bu evde özel hayatım olamıcak mı? Yetti ama yaşadıklarım. Yok efendim şişeden içmek neymiş, e ne güzel sana bulaşık çıkarmıyo çocuk işte ne kaşınıyosun olm !!!! Hadi kendi özelimi geçtm yaz sıcağıdır, ankaradır, kuraktır dedim ailevi bi sürahi koydum dolaba. Neden yarım saat sonra dışarda buluyorum nedennnn!!! Siz çok asi gençler olmaya başladınız haaa... Bide bide geçende, (geçen diyorum ama kim bilsin ne zaman) bilgisayar masası benim çalışma masam aynı zamanda (ne yapsın çocuk hap kadar odaya bide masamı sokıyım) işte bu ekranın klavyenin etrafında çeşitli çeşitsiz ,fuzuli yada değil bir sürü kağıttı kalemdi olmasına sebebiyet veriyor. Tetris bile var şuan bakıyorumda (çocuk sanat öğrencisi arkadaşım sizene belki tetristen ilham alıyo).Neyse bi gün bi geldim bütün bu saydığım eşyalar yatağın üzerinde. Babam kndince işlere girip, sanki ben böyle yöntemlerle orayı boşaltırmışım gibi, hepsini yatağa savurmuş :) aynen geri koydm herşeyi. 4 gün eve geldiğimde bunu yaşadım sonra vazgeçti. Siz neden kendinizce benim alanıma müdahale ediyosunuz lan neden???? Bugünde madem dolaba su koyamıyorum gizlice buz yapıyım suya atar öyle içerim dedim, donmasını bekliyorum.

2 yorum:

  1. Biz seni evlatlık almaya karar verdik.

    YanıtlaSil
  2. shdjkshdsahdashkdhakhdkashdkhsak karpuza adammı lazım neden

    YanıtlaSil